sobota, 15 września 2012

"The Amazing Spider Man"

                             Cześć wszystkim! Dziś chcę napisać o filmie, którego zapewne oglądało już wiele osób. Wspominam o nim, ponieważ już na początku mnie zaciekawił, bowiem ciągle zadawałam sobie pytania jak: "gdzie wcześniejszy aktor?", "czy fabuła czasem nie powtarza?"... Moim zdaniem, gdyby to był pierwszy film o Spider Man'ie to by zyskał o wiele większą sławę. Tak na prawdę to troszkę się zawiodłam, że historia się powtórzyła. Nawet się zastanawiałam, o czym może być nowa wersja owego filmu. Nigdy by mi przez myśl nie przeszło, że oba scenariusze będą tak porównywalne, lecz to tylko moja opinia. Ale cóż, efekt był pozytywny, a animacje bardzo dopracowane. Tak więc ogółem film mnie zaskoczył, trochę pozytywnie, mniej negatywnie. Albowiem polecam go wszystkim i życzę miłego oglądania oraz miłej niedzieli, papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz