piątek, 28 września 2012

Praktyki czas zacząć!

                        Hej! W związku z tym, że jestem dziś w domu nieco wcześniej niż planowałam, napiszę tutaj coś ciekawego. W klasie trzeciej szkoły średniej (technikum) każdy powinien mieć miesięczne praktyki. I mi one się właśnie rozpoczęły! :D Wygląda to tak, że sami wybieramy sobie firmę, w której chcemy pracować (niestety bezpłatnie). Pod sam koniec nasz opiekun, którego również sami wybieramy, wypełnia nam listę obecności i wystawia nam ocenę. Najdziwniejsze dla mnie jest to, że nikt nie sprawdza czy rzeczywiście chodzimy na te praktyki, więc można wywnioskować, że większość (jeżeli załatwiła sobie po znajomości) nie będzie uczęszczać na nich często. Tak więc nie muszę się uczyć przez całe cztery tygodnie, if you know what I mean :).

W ostatnim tygodniu i przez ostatnie dni nie miałam kompletnie czasu na nic, gdyż nauczyciele zmusili mnie do ciągłej nauki. Ale wszystko pozaliczane, i można wręcz rzec, że zaczynam połowę wakacji. I powodzenia dla studentów, którzy od poniedziałku zaczynają nauczanie! :) Także miłego wieczorku, pa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz