środa, 5 września 2012

#15 Internet

                      Hej wszystkim, dziś dosyć nietypowo, bo wczas  :) Tak się stało, że mam raz w tygodniu na drugą zmianę, lecz niestety kończę wczesnym wieczorem... Więc zaczynając temat, dziś o internecie, który przed tak krótki okres czasu został rozprowadzony po całym świecie. Pamiętam, jak moje koleżanki chwaliły się, że mają już internecik w domu a ja biedna mogłam im tylko pozazdrościć :) Nie pamiętam kiedy moja mama w końcu zdecydowała się go zakupić.






Tak szczerze to nie mam pojęcia co bym zrobiła bez niego, bo praktycznie wszystkie zadania, prace wykonuję na komputerze z łączem i ciężko było by mi, gdyby go zabrakło. Doszły mnie słuchy kilka miesięcy temu, że zaczynają być coraz powszechniejsze światłowody w Polsce, lecz niestety u mnie jeszcze nie występują :( Internet wtedy może mieć prędkość np. 50mb/s..

Nie wiem jak inni, ale moja mama zawsze powtarza, jak to za jej czasów nie było takich rzeczy i jak było wtedy u niej :) Ale to na marginesie. A więc żegnam!

1 komentarz: