sobota, 29 września 2012

#26 Subskrypcje

                    Cześć wszystkim! Dziś jest piękna sobota, dlatego bynajmniej nie mam zamiaru siedzieć w domu :) Dziś chciałam powiedzieć ogólnie o subskrypcjach i o koncie na gmail. Jeżeli ktoś owe konto posiada, i czyta poszczególne blogi to może sobie ułatwić życie i po prostu zasubskrybować je, aby wiedzieć o nowych wpisać na bieżąco. Nie piszę tego, aby mieć po prostu więcej 'subów', tylko dlatego że ja też nie byłam do końca świadoma, że taka opcja istnieje. Ja też mam kilka swoich ulubionych blogów, więc teraz jest mi o wiele łatwiej jak je obserwuję. Po prostu wchodzę na www.blogger.com, loguję się i mam tablicę nowych wpisów na starcie. Lepiej sobie ułatwiać życie, a nie je utrudniać :) Także jeżeli jesteście zainteresowani większą ilością blogów to po prostu zarejestrujcie się na bloggerze i je subskrybujcie.

Życzę miłej soboty wszystkim, na razie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz