wtorek, 4 września 2012

#14 Piłka nożna

                       Cześć wszystkim! Dzisiaj chciałam poruszyć temat piłki nożnej. Wiem, że gra się w nią często w szkołach, na boiskach ze znajomymi bądź na playstation (wersja dla leniwych :D). Ja tam za bardzo nie przepadam za tą grą, lecz jeżeli mam grać z przyjaciółmi czy z rodzinką to bardzo chętnie :) Patrząc na gry na komputer bądź jak wcześniej wspomniałam - na playstation, to podoba mi się i grałabym częściej gdyby nie to, że strasznie źle mi idzie, a jak ciągle przegrywam to odechciewa mi się grać i myślę, że tak ma większość dziewczyn :p.






Bardzo fajne są mistrzostwa świata bądź Europy głównie ze względu na to, że można spędzić fajnie czas ze znajomymi i razem przeżyć te emocje. Pamiętajcie, razem zawsze raźniej! A z ciekawostek, kobiety od 1996 roku mogą uczestniczyć w igrzyskach olimpijskich tego sportu, i nie ma ograniczeń wiekowych. Ciekawe, ja na pewno się do tego nie nadaję :) A teraz się żegnam, i miłego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz