poniedziałek, 3 września 2012

#13 Twitch

                        Witam was serdecznie, drodzy czytelnicy! Dziś powiem o stronie internetowej, która dla niektórych może być znajoma, a niektórzy mogą słyszeć o niej pierwszy raz. Zaczynamy od tego, że zakładamy swoje konto aby stream'ować, czyli pokazywać siebie, rozmawiać bądź grać live. Ludzie mogą równocześnie komentować i pisać dowolne rzeczy w oknie chat'u. Jak dla mnie jest to genialna opcja, gdyż nie musisz męczyć się z obróbką filmiku bądź przesyłaniem go do internetu. Faktem jest to, że aby to robić należy posiadać dosyć dobry komputer i internet.










Jest to super rozwiązanie dla tych, którzy lubią udostępniać filmiki i korzystają z serwisu np. youtube. Ja dowiedziałam się o tej stronie przez youtubera RockAlone2k bądź RockAlone, który od niedawna z tego korzysta. Tak więc również zapraszam na jego kanał http://pl.twitch.tv/rockalone .

Ja mam zamiar korzystać z tego kiedy dostanę bądź zakupię nowy komputer (wolę pierwszą opcję :D). Tak więc dziękuje za przeczytanie i życzę miłego wtorku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz