czwartek, 13 września 2012

#22 WoW

                            Witam bardzo serdecznie :) Dziś chcę poruszyć temat Word of Worldcraft, a dlaczego? Powód jest prosty, za niedługo wychodzi kolejny dodatek, czyli Pandaria (wiem, że cały tytuł nosi nazwę Mists of Pandaria!). Jak sama nazwa wskazuje, nowymi postaciami będą pandy. Zostanie dodany i udostępniony nowy kontynent, który nosi nazwę wspomnianego wcześniej dodatku. Mam zamiar przetestować ten dodatek i będę nagrywać z N4T4N odcinki z serii WoW na naszym kanale. Kiedyś próbowałam grać w tą grę lecz jakoś nie specjalnie mnie pociągnęła. Tak więc mam nadzieję, że wszystko wypali i będzie mi się tym razem dobrze grało. Dodatek wychodzi 25 września, czyli tuż tuż..




+ Jeżeli ktoś miałby ochotę posłuchać mojej rozmowy z RockAlone na twitchu to proszę : TWITCH Z ROCKALONE. Bardzo możliwe, że jeszcze kiedyś nastąpi podobna rozmowa ;) Tak więc to na tyle dziś. Jutro niestety nie będzie notki, gdyż wyjeżdżam i wracam późno w piątek. Następna notka pojawi się dopiero w sobotę, tak więc żegnam się, pa!

By the way, to jest mój 30 wpis, szybko mi to zleciało!
                           

1 komentarz:

  1. jakoś nigdy nie lubiłam tej gry, nie wiem czemu ;p. p.s no fakultety mam na 8 rano, a lekcje normalnie zaczynam o 9.55 wiec mam godzine wolną -,-

    OdpowiedzUsuń