środa, 12 września 2012

#21 Battlefield 3: Armored Kill

                         Hej wszystkim! Dziś nowości, gdyż dokładnie wczoraj wyszedł nowy, trzeci już dodatek do Battlefield'a 3, a jest nim Armored Kill. Na razie jest niestety dostępny tylko dla graczy premium, gdyż mają oni dostęp tydzień wcześniej do jakichkolwiek dodatków BF3. Ja jak na razie premium nie posiadam, ponieważ preferuję granie na małych mapkach, a do tego wystarcza mi podstawa gry :)

Tak więc nawiązując do tematu, dodatek ten polega na poruszaniu się na ogromnych przestrzeniach, czyli mapkach, grając samolotami, czołgami itp. Więc jest to swojego rodzaju dodatek dla graczy, którzy lubią bawić się pojazdami naziemnymi i latającymi. Do tego czasu słyszałam już dwie negatywne opinie o nim, ale każdy ma swój gust. Jak dla mnie najlepszym uzupełnieniem samej podstawy gry jest Close Quarters, w którym akcja dzieje się w środku budynków. Bardzo ciekawe jak dla mnie i warte sprawdzenia :)




Battlefield 3: Armored Kill | Gameplay Premiere Trailer



Także życzę miłego dnia i dziękuje za uwagę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz