sobota, 1 września 2012

#12 Filmy

                       Hej wszystkim! Tak jak w temacie, dziś chce poruszyć temat filmów (zabrzmiało to jakbym była polonistką -.-). Jak wiadomo, każdy ma swoje ulubione typy, jak również te nielubiane. Ja pamiętam tylko te dobre filmy, czyli które wpadły w moją pamięć bądź poruszyło moje serduszko :) Moim ulubionym jest "50 pierwszych randek", oglądałam go chyba z tysiąc razy i mogłabym jeszcze milion!






Przez te wakacje robiłam z chłopakiem seanse filmowe i oglądaliśmy ich ogromną ilość. Były to komedie, horrory (bardzo mało, bo potem się boję) sensacyjne, bajki i różne inne. Ostatnio namówiłam go na oglądanie "Kot w butach" i mogę powiedzieć, że jest prze genialny i polecam go każdemu kto lubi filmy typu Shrek :D. Każdy film obejrzeliśmy w domu, gdyż ceny za jeden film w kinach są karygodne :)


Tak więc życzę wszystkim miłej niedzieli i odpoczywajcie, zanim będziecie mieli zadania domowe i naukę na głowie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz