niedziela, 9 września 2012

#19 Mario

                        Witam wszystkich! Zmieniłam troszkę wygląd bloga i nie wiem jak inni myślą, ale dla mnie jest czytelniej i ładniej :) Ale do rzeczy. Każdy z was na pewno grał w Mario w swojej młodości. Pamiętam (mówię jakby to było 20 lat temu :D), jak miałam może około 10 lat i to był hit i szał jak ktoś mógł w to u siebie pograć. Ja chodziłam do swoich kuzynek i grałyśmy razem. Do teraz bardzo dobrze wspominam tą grę, chodź dosyć denerwujące (przynajmniej dla mnie :D) było to, że po każdym skuciu jak byłeś mały (bo po złapaniu grzybka rosłeś) to trzeba było przechodzić level od nowa.. Ale takie były i są uroki tej gry. Ludzie próbują zrobić coś podobnego na ten wzór, np. zmienić na coś nowocześniejszego, lecz to nie jest i nigdy nie będzie to samo. Ta grafika po prostu do niej pasuje i nie warto próbować ją poprawić :)











O tyle dobrze, że nadal możemy grać w tą grę bez większych zmian na internecie. Tak więc powspominajmy stare czasy. Narazie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz