czwartek, 30 sierpnia 2012

#11 Japonia

        Witam serdecznie czytających, tutaj Smoła i przepraszam że wczoraj nie było wpisu, ale brakowało czasu :) Dzisiejszy temat dosyć nietypowy, a zainspirował mnie do tego filmik który wysłała mi przyjaciółka. Nawet nie jest on stworzony przez Japończyków, ale po prostu przypomniało mi się jaka Japonia jest hmm, nienormalna ;) Fakt, mangi które tworzą i które w ogóle zapoczątkowali przypadły mi do gustu, tak samo anime (manga to czasopismo, anime to bajka). Oczywiście wiadome, że niektóre są wręcz paranormalne albo tak głupie, że aż śmieszne.. :P Jeżeli chodzi o sam kraj, to jest on po prostu przepiękny, znany też jako "Kraj kwitnącej wiśni".






~~~~~~~~~~~~~~~~

Tak, to jest japońska klawiatura.
Zawsze się zastanawiałam jak wygląda więc wklejam ją w środku wpisu :)


~~~~~~~~~~~~~~~~


Nie wiem, czy zwróciliście kiedyś uwagę na seriale, bajki, bądź programy rozrywkowe w telewizji i internecie.. To, co oni tam robią to, to.. tego.. tego się nie da opisać po prostu. To trzeba zobaczyć :D






Dziwi mnie też fakt, że mieszkańcy tego kraju przeżywają wszystko milion razy bardziej niż przeciętny człowiek.







A więc to tyle na dzisiaj, do widzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz