czwartek, 23 sierpnia 2012

#6 Battlefield

        Cześć i czołem wszystkim, dziś jest czwartek, piękny i słoneczny dzień. Ale nie o tym chcę dziś pisać, otóż dzisiejszym tematem jest kolejna gra, a mianowicie Battlefield. Zawsze mi się podobały takie gry ale jakoś nigdy nie miałam odwagi w nie zagrać. Nie wiem kiedy powstała pierwsza część , ale przypuszczam, że na początku nie osiągnęła jakiś większych sukcesów. Pamiętam jak N4T4N wyczekiwał BF3 i praktycznie od razu go kupił nie żałując do teraz. Ja skusiłam się spróbować tej rozgrywki zaczynając wpierw od multiplayer. Bardzo mi się spodobało, chociaż lamiłam po prostu strasznie :D. Kiedy nabiera się wprawy to potem nabiera się chęci do kupienia.. i kupiłam. Również nie narzekam na tą grę, a biorąc pod uwagę, że ma opcję grania online to ciężko się nią znudzić. Jak dla mnie grafika i dźwięki gry powalają i przewyższają wszystkie inne. Takie moje zdanie na temat tej gry.



Battlefield 3



Aaa! Prawie bym zapomniała - Youtube. Wrzucić możesz na swój kanał cokolwiek zechcesz, ale jeżeli opublikujesz filmik z rozgrywką Battlefield'a 3 to będzie miał o wiele więcej chętnych do oglądania  :)

+ jeżeli chcecie być na bieżąco to subskrybujcie przez google lub przez podanie swojego e-mail'a :)

1 komentarz: