środa, 22 sierpnia 2012

#5 Horrory

                Tak, to znowu ja, Smoła która wita Was bardzo a to bardzo serdecznie! Dziś będzie o horrorach, za którymi nie przepadam. Dlaczego pytacie? Dlatego, że moja chora wyobraźnia potem, przez widziane wcześniej straszne rzeczy próbuje (co jej się niestety udaje!) mnie nastraszyć. Gry, filmy i inne wymysły, które mają dodać troszkę adrenaliny bądź wymówki do przytulenia drugiej połówki (ha, zrymowało się :D) nie są dla mnie fajne. Powód jest jeden, po prostu się ich boję :) Kiedyś, jak oglądałam film dokumentalny bądź wywiad (czego nie pamiętam) to wypowiadał się pan, który uwielbia oglądać horrory i przeważnie się ich nie boi. Mówił wtedy o filmie pt."Lustra", który według niego jest najstraszniejszą produkcją jaką widział. .A jeżeli mówimy o horrorach, to dam wam odwołanie do mojego filmiku na yt, do którego namówił mnie mój chłopak, a potem sam zagrał w jego drugą część ( jutro będzie odcinek z jego udziałem) :D.






Jak już pisałam wcześniej, kolejny odcinek już jutro, więc serdecznie zapraszam. Uśmialiśmy się z niego strasznie jak oglądaliśmy powtórkę :) A teraz, dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz