wtorek, 21 sierpnia 2012

#4 Minecraft

         Hej wszystkim! Dzisiejsza notka będzie o grze, która na polskim Youtube istnieje w niewyobrażalnej ilości. My na swoim kanale z N4T4N na razie nie mamy Minecrafta, ale mamy w planach zrobić serie z escape'ów. Również Danulka będzie z nami grała na naszym bądź na całkiem nowym serwerze.









Ale do rzeczy! Pierwszy raz jak zobaczyłam tą grę to zaczęłam się śmiać i spytałam, co jest fajnego grać w coś z tak kiepską grafiką. Najbardziej rozśmieszało mnie kwadratowe słońce :D. Ale jak sama spróbowałam to zorientowałam się, że strasznie wciąga i można wykazać się wyobraźnią i fajnymi pomysłami. Dłuuuuugo grałam na single, potem z Natanem zdecydowaliśmy się sprawić sobię oryginalną grę (była kiedyś promocja w dniu ślubu Notcha, że kupujesz jeden kod a drugi dostajesz gratis!). Warto było! Założyliśmy własny serwer i spędziliśmy na nim wiele godzin jednocześnie super się bawiąc. Do teraz nie żałuję tego zakupu, choć jak teraz patrzę na ceny tej gry to troszkę się pozmieniało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz