wtorek, 28 sierpnia 2012

#10 Koty

                   Już dziesięć postów? Szybko mi to minęło. Postaram się wrzucać jeden (co najmniej) post dziennie, oczywiście wieczorami bo wtedy mam dużo czasu na przemyślenie tematu i oczywiście ciszę. Tak więc dzisiejszym tematem są koty. Zainspirował mnie filmik stworzony przez pewnego Japończyka, który nakręcił swojego prze uroczego kotka.



Nazywa się Maru :)



Za każdym razem jak oglądam ten filmik to chce mi się śmiać :) Jeżeli chodzi o moje zdanie na temat tych zwierzaków, to muszę przyznać, że są one przeważnie bezproblemowe, zabawne i kochane. Lubią się bawić, biegać i przywiązują się do właścicieli. Mówię przeważnie dlatego, że mój kot jest niestety wyjątkiem, ale myślę że to kwestia rasy (pers). Nie trzeba ich kąpać, dasz coś do miski raz na dzień i są szczęśliwe. Wspinają się nawet na najwyższe meble twojego domu, co jest czasem denerwujące bo coś zrzucają, ale jak im nie wybaczyć? No właśnie. Największym plusem jest to, że nie trzeba ich wyprowadzać na spacer <3



Mój kot wygląda mniej więcej tak :)





Właśnie mój pupilek się na mnie patrzy i miauczy nie wiem dlaczego :) Tak więc życzę wam miłego dnia i do widzenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz