niedziela, 19 sierpnia 2012

#2 Cola czy Pepsi ?

           Wszyscy się mnie pytają, jaka jest różnica między Colą a Pepsi? Ja z przyjaciółką to wiemy, może inni też (jakoś nigdy specjalnie się o to nikogo nie pytałam). Oba napoje wyglądają tak samo, mają podobne opakowanie jedynie nazwa inna i smak. Słynna Coca Cola jest na rynkach już od paru ładnych lat, a drugi jakże porównywalny napój jest dla mnie jedynie jego podróbką. Jak czytam na tych wszystkich forach, samosiach itp. to wszyscy piszą "nie ma różnicy", "cola lepsza, pepsi to syf". Dla mnie Cola jest lepsza ze względu na słodszy smak i większą ilość bąbelek, poza tym Pepsi pozostawia po sobie straszny posmak chemii (tak wiem, oba są obrzydliwie chemiczne :) ). 




 A jakie jest wasze zdanie? :)

2 komentarze:

  1. coca cola powstała w tym samym czasie co pepsi, w dwóch różnych,oddalonych od siebie miejscach.nie ma mowy o podróbce z żadnej ze stron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczytaj pierwsze na internecie o powstaniu obu wytworów a potem napisz komentarz ;p

      Usuń