niedziela, 17 listopada 2013

Wywiad z Zuzką

                    Pewnie się zastanawiacie, kto to jest Zuza. Otóż to moja koleżanka z gimnazjum, z którą miałam dziś przyjemność się zobaczyć. Bardzo fajnie się tak spotykać po kilku latach, powspominać, czy też porozmawiać o życiu. To był krótki wstęp, teraz przejdźmy do rzeczy.


To na początek może przedstaw się i powiedz, co robisz na co dzień?

Nazywam się Zuzia, na co dzień studiuję anglistykę w rodzinnym mieście. Uczę się i spotykam ze znajomymi, oraz oczywiście prowadzę bloga.

Jeżeli chodzi o bloga, to od zawsze prowadziłaś go sama?

Nie, z początku założyłam go z przyjaciółką. Po pewnym czasie jednak zaczęłam poważniej patrzeć na bloga, ale tylko ja. Po około roku czasu po prostu przestała publikować posty i zrezygnowała.

Dlaczego zdecydowałyście się akurat na bloga?

Zrobiłyśmy to, jak to się mówi "dla jaj", całkowicie na żarty, a dokładniej 2011 roku początkiem Maja. Co jakiś czas publikowałyśmy swoje zdjęcia, pisałyśmy o swoim życiu, wydarzeniach. Nigdy bym nie pomyślała, że to się spodoba ludziom i aż tak się rozkręci.

Na blogu wrzucasz swoje stylizacje. Skąd bierzesz na nie pomysły?

To może zabrzmieć banalnie, ale biorę je z głowy. Sama wszystko planuję, obmyślam co z czym połączyć.
Od czasu do czasu zaglądam na flashesofstyle.blogspot.com, bo uwielbiam jej styl zdjęć i całokształt. Bardzo lubię styl vintage.

Czy zdarzyło ci się kiedyś, że ktoś z twoich czytelników cię rozpoznał, przykładowo na mieście?

Tak, już parę razy. Raz z resztą dostałam maila od dziewczyny, która napisała, że widziała mnie na przystanku. Właśnie wtedy zastanawiałam się, czemu grupka dziewczyn ciągle się na mnie patrzy :)

Czy blog jest w jakiś sposób twoim źródłem dochodów?

Jeżeli chodzi o to, czy dostaję z niego pieniądze, to odpowiedź brzmi nie. Nie chcę sama, żeby blog stał się moją pracą, robię to bo lubię, a jeżeli się to komuś podoba to bardzo się cieszę. Jedyne korzyści jakie mam z prowadzenia bloga, to te ze współprac barterowych z różnymi zagranicznymi firmami, przykładowo dostaję ubrania, czasem kosmetyki, które mogę potem pokazać i zrecenzować na swoich postach. Bardzo pomaga mi to w prowadzeniu bloga.

Czy dostawałaś już jakieś oferty współpracy? 

Tak, zdarzyło mi się że dostałam pewną ofertę, ale nie za bardzo przypadła mi do gustu, gdyż byłabym od niej uzależniona. Nie chce żeby prowadzenie bloga zmieniło się w coś, co muszę robić. Gdybym miała się zgodzić na współpracę to tylko wtedy, kiedy by to nie kolidowało z tematem bloga i nie nakazywało mi, co mam robić :)

Czy zamierzasz w przyszłości nadal prowadzić bloga?

Tak, nie widzę powodu, aby tego nie robić. Jest to mój sposób na pokazanie mojego stylu, może zachęcenia niektórych osób do odnalezienia ich własnego, czy po prostu zainspirowania się w jakiś sposób. Bardzo lubię to robić i cieszę się, że ludziom to odpowiada :)


Adres bloga: http://www.indywidualniie.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz