piątek, 22 listopada 2013

warto być upartym

                   Każdy, będąc dzieckiem miał swoje własne marzenia. A tu być piosenkarką, a może tancerką czy aktorką. Ci, którzy mają możliwość chodzenia na zajęcia dodatkowe powinni spróbować. W mojej historii zapisały się kółka teatralne, taneczne, muzyczne, plastyczne, dziennikarskie itp itd. Powinno się próbować wszystkiego po trochę, bo kto wie, może odkryjesz swoje nowe hobby. Początkiem gimnazjum bardzo chciałam grać na gitarze i być fotografem, czyli po prostu mieć własny aparat. Miałam już uzbieraną sumę, ale musiałam się zdecydować pomiędzy tymi dwoma opcjami. Gdybym miała możliwość, wybrałabym obie oczywiście. Więc pierwsze w moje ręce wpadł aparat. Moja gimnazjalna miłość do fotografii kwitła, a ja byłam prze szczęśliwa. Po jakimś czasie ponownie udało mi się uzbierać trochę grosza, i kupiłam gitarę. Na tamten czas to były moje cele życiowe - grać na gitarze i fotografować - i jakby na to nie patrzeć, obie zostały spełnione. Hura! Do teraz jestem dumna z tego, że spełniłam moje dziecięce marzenia.

A czy uda mi się spełnić kolejne? Warto o to powalczyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz