wtorek, 2 października 2012

"Projekt: Monster"

                  Hej wszystkim! Dziś chciałam napisać o filmie, który bardzo, a to bardzo przypadł mi do gustu. Nazywa się on "Projekt: Monster" ("Cloverfield") i jest on wykonany z perspektywy pierwszej osoby (ktoś kręci kamerą wszystkie wydarzenia). Powstał w roku 2008, więc aż taki stary nie jest. Jak pierwszy raz usłyszałam ten tytuł to pomyślałam, że to następny żałosny film z tanim budżetem.. ale się myliłam, i to bardzo. Efekty są bardzo realistyczne, postacie bardzo dobrze wcielają się w swoje role. Ale do rzeczy :).

Grupka przyjaciół urządziła przyjęcie pożegnalne dla swojego kolegi, który nazajutrz wyjeżdża do Japonii. Niestety plany troszkę się pokrzyżowały, bo coś postanowiło nawiedzić Manhattan, w którym się właśnie znajdowali.. Film pokazuje siłę przyjaźni i miłości, które są mocniejsze od jakiegokolwiek trwającego wówczas niebezpieczeństwa :) Także miłego oglądania, bye!



Trailer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz