piątek, 5 października 2012

#29 Prawo jazdy

                              Cześć! Jak zapewne wszystkim wiadomo, od 19 stycznia wchodzi w życie nowe prawo jazdy. Dla niektórych lepiej, dla niektórych gorzej, ale mój rocznik (1994) jest w super sytuacji, bo może jeszcze zdawać na starych zasadach. Słyszałam, że zamiast 30h jazdy, będzie obowiązywało 50h, co oczywiście obije się na cenie.. Co poniektórzy sądzą że to lepiej, gdyż przy 30 godzinach zaledwie dopiero nabierasz wprawy. No ale cóż, ja i tak się na to nie pisze, bo auta nie mam, a nawet jeśli to paliwo drogie :D A teraz taka moda, że już przed 18 rokiem zapisujesz się na prawko. Ale mi to pasuje, lepiej być wożonym, niż samemu jeździć :D

Także to tyle, nie będę się rozpisywać w kwestii, o której nie zbyt wiele wiem, także miłej soboty! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz