czwartek, 4 października 2012

#28 SimCity

                            Hej! Dziś chciałam napisać o grze, w którą niegdyś grałam dosyć dużo i która należy do zbioru moich sentymentalnych gier. Zapewne każdy o niej słyszał, a jak nie to w skrócie już mówię o co chodzi. Jak już wspomniałam, grałam w nią jakiś czas temu, tak więc do tego czasu pojawiły się już nowe wersje. Miałam przyjemność przetestować SimCity 3000. Gra polega na tym, że budujesz miasto, po prostu. Nie jest jednak takie łatwe zadanie, gdyż musisz zająć się wszystkim: kanalizacją, wodociągami, energetyką, i tak dalej, aby miasto po prostu nie upadło. Wciąga niesamowicie, a wrażenia do teraz mam bardzo pozytywne. Kilka screenshot'ów:




SimCity 3000



SimCity 3000




A teraz najnowsza wersja, która doczeka się swojej premiery dopiero w 2013.













Różnica jest ogromna, jak widać. Tak więc miłego czwartku życzę, papa :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz