sobota, 21 grudnia 2013

miła sytuacja

              I nadszedł magiczny czas świąt. Czas, w którym dużo czasu spędza się z rodziną i bliskimi. Ubieramy choinkę, robimy porządki, planujemy w czym pójdziemy na sylwestra. Co roku dla mnie wszystko wyglądało tak samo. A ten rok jak był szalony, tak szalonym się zakończy! Zdecydowałam, że wypożyczę sobie jakąś ciekawą książkę w związku z tym, że dużo czasu spędzę w domu. Podeszłam więc do biblioteki i przeprowadziłam bardzo sympatyczną rozmowę z paniami, które tam pracują. Proponowały mi mnóstwo książek, lecz ja zdecydowałam się na końcu na autora Stephen'a King'a. Ponoć świetny pisarz, głównie zajmujący się horrorami. Nie chciałam romansideł, miałam ochotę na coś mocniejszego. Tak więc zdobyłam dwa tytuły: "Carrie" oraz "Lśnienie".




Z tym pierwszym miałam do czynienia w formie filmu, niestety, gdyż film nie za bardzo mi się spodobał.. Ale słyszałam, że książka jest świetnie napisana. Mam taką nadzieję. Wesołych Świąt! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz