niedziela, 9 czerwca 2013

Odnawiamy znajomości

Hej, witam was wszystkich. Od dawna mam ochotę napisać tu coś konkretnego, tylko nic zawsze nie przychodzi mi do głowy.. Dziś jest niedziela, piękna niedziela. Wszyscy z mojego rocznika z liceum właśnie pokończyli swoje nauczanie, przynajmniej te z przymusu. Z tej okazji staram się umawiać z dawnymi znajomymi bo zaraz mi uciekną na studia :) Z niektórymi nie widziałam się 3 lata.. A mam taki sentyment do dawnych przyjaciółek, że nie mogę sobie odpuścić. Dlatego dziś wybieram się do dawnej, najlepszej przyjaciółki z początków gimnazjum i mam nadzieję, że spędzimy miło czas gawędząc o wszystkim i o niczym przy herbatce lub soczku. Fajnie czasem odnowić trochę znajomość, chociaż na tą chwilkę!
Miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz