niedziela, 27 października 2013

CitiesXL

                Hej hej hej! Po namowie mojego lubego, zakupiłam sobie grę CitiesXL. Wprost uwielbiam gry, symulacje, gdzie tworzymy rodzinę bądź właśnie miasto. Jest ona bardzo podoba do SimCity, poświęciłam jej już wiele godzin, ale niestety jakoś szybko się nudzi. Co zaczynasz tworzyć nowe miasto, bo tamto albo zbankrutowało albo było za dużo problemów, to początki są idealne ale problemy się powtarzają. Chce je zawsze zniwelować, ale nie mam pojęcia jak, bo nigdzie nie ma wskazówek: przykładowo brakuje w mieście wody, a naturalnie miasto wytworzyć jej sam nie może. I co robić? Sprowadzić, ale i tak zawsze nie wystarcza. Komputer mam dobry, ma praktycznie nie cały rok, a gra się ścina po jakimś czasie - zła optymalizacja. Ale tak mówię w negatywnym świetle, a nie wszystko jest takie złe. Mamy dużo terenów które mogą nam posłużyć do rozbudowania masteczka. Dużo opcji, a patrząc ogólnie, małe wskazówki występują ale nie zawsze są rozwinięte na tyle, żeby rozwikłać problem. Wracam do tej gry tylko ze względu na to, że lubię rozbudowywać metropolię i nią zarządzać, ale te bugi faktycznie odrzucają..

Nie chciałam z tej gry robić negatywnej recenzji ale cóż, mam nadzieję, że te małe błędy zostaną poprawione , a gra będzie tylko samą przyjemnością :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz